Konstrukcja podnoszona pionowo do góry zamocowana jest na linkach podwieszonych do wsporników mocowanych do konstrukcji dachu. Zwijanie odbywa się za pomocą silnika (elektrycznego) bębnowego, na który nawijane są linki poszczególnych sekcji, przechodzących kolejno przez rolki obrotowe zamocowane na wspornikach do konstrukcji dachu. Każda linka nawijana jest na sekcję bębna o innej średnicy, co powoduje, że po złożeniu siatka układa się równolegle do dźwigara. Sterowanie odbywa przy użyciu pilota. Obciążenie ok. 12 kg/mb.
• konstrukcja kotary służy do podnoszenia i opuszczania kotary dzielącej salę na sektory za pomocą silnika elektrycznego |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
• kotara zamocowana jest na linkach podwieszonych do wsporników mocowanych do konstrukcji dachu |
|
|
|
|
|
|
• konstrukcja jest montowana bezpośrednio do dźwigara dachu sali sportowej lub do specjalnie wykonanych adaptacji |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
• kotara podnoszona i opuszczana przy pomocy silnika elektrycznego 230V i sterowana bezprzewodowo przy użyciu pilota |
|
|
|
|
|
|
• zwijanie odbywa się za pomocą silnika bębnowego, na który nawijane są linki poszczególnych sekcji, przechodzących kolejno przez rolki obrotowe |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
• do konstrukcji mocowana jest kotara w różnych konfiguracjach |
|
|
|
|
|
|
• rozwiązanie 1, w dolnej części materiał ograniczający widoczność w górnej części siatka osłonowa |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
• rozwiązanie 2, w dolnej części materiał zasłaniający widoczność w górnej części siatka osłonowa |
|
|
|
|
|
|
• rozwiązanie 3, kotara w całości wykonana z siatki osłonowej |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
• rozwiązanie 4, kotara w całości wykonana z materiału ograniczającego lub zasłaniającego widoczność |
|
|
|
|
|
|
• siatki osłonowe do zastosowania w kotarach wykonane z polipropylenu o grubości 3.00, 4.00, 5.00mm i wielkości oczek 4.5x4.5cm 10.0x10.0cm, kolory standardowe: zielony, biały, niebieski, czarny |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
• materiał ograniczający widoczność do zastosowania w kotarach, kolory standardowe: zielony, ciemny zielony, niebieski, czarny, szary |
|
|
|
|
|
|
• materiał zasłaniający widoczność do zastosowania w kotarach dzielących salę, kolory standardowe szary, czarny, czerwony, zielony, niebieski |
 |
NAZWA TOWARU |
KONSTRUKCJA PIONOWEGO STARTU KOTARY |
ART. NR |
23 003 |
J.M. |
szt. |
CERTYFIKATY/ATESTY/APROBATY |
Deklaracja jakości i zgodności z normami wystawiona przez producenta |
PRODUKTY KOMPLEMENTARNE |
- siatki osłonowe bezwęzłowe, wykonane z polipropylenu, grubość splotu 2,3mm 3,0mm, 4,0mm 4,75mm oczko 12x12 cm; 10x10cm; 4,5x4,5cm, kolory: zielony, biały, czarny, niebieski - tkaniny ograniczające widoczność, kolor niebieski, jasny-zielony, ciemny-zielony 200g/m2. |
WAGA |
w zależności o wymiaru |
WYMIARY OPAKOWANIA |
w zależności o wymiaru |
Konstrukcja pionowego startu kotary jest niezawodna, bezawaryjna, wytrzymała. Doskonale sprawdza się w szkołach, klubach piłkarskich i innych obiektach sportowych. Jest ona zamocowana na linkach podwieszanych do wsporników zainstalowanych na konstrukcji dachu. Silnik elektryczny o wysokiej żywotności jest w pełni przystosowany do długotrwałej pracy, co minimalizuje ryzyko wystąpienia awarii. Komfortowa obsługa stanowi kolejną zaletę. Obciążenie wynosi około 12 kg/mb.
PŁYNNE DZIAŁANIE
Oferowana konstrukcja pionowego startu została zaprojektowana z troską o detale. Zwijanie odbywa się za pomocą bębnowego silnika elektrycznego, który odznacza się nieprzeciętną wydajnością. Linki poszczególnych sekcji kolejno przechodzą przez rolki obrotowe przymocowane na wspornikach do konstrukcji dachu. Ponadto każda linka nawijana jest na własną sekcję bębna. Takie rozwiązanie sprawia, że siatka rozkłada się równomiernie i nie wymaga ręcznego poprawiania.
ODPORNOŚĆ NA CZYNNIKI OTOCZENIA
Profesjonalna konstrukcja pionowego startu jest przygotowana do pracy w trudnych warunkach otoczenia. Wykazuje imponującą odporność mechaniczną, więc nie trzeba obawiać się niepożądanych usterek. Jest to model w pełni ergonomiczny, bezpieczny dla otocznia.
WYGODNE STEROWANIE
Konstrukcja pionowego startu sterowana jest przy użyciu pilota. Obsługa jest na tyle intuicyjna, że każdy poradzi sobie z tym zadaniem. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w instrukcji producenta. W przypadku wątpliwości zapraszamy do kontaktu.